Opony letnie w porównaniu z oponami zimowymi
30 paź 2020 - Wyposażenie warsztatu
8 grudnia 2024 10:11
Łańcuch przenośnikowy znajduje zastosowanie w wielu żmudnych i bardzo wymagających aplikacjach - od transportu paliw z biomasy po cement, hutnictwo, celulozownię i papier oraz przemysł recyklingowy.
Wytrzymałość, trwałość i niezawodność są kluczowe. A czas przestoju systemu, zarówno planowanego, jak i nieplanowanego, może być bardzo kosztowny.
Ale kilka prostych zmian w konstrukcji łańcucha przenośnikowego może zrobić całą różnicę.
W tym wpisie na blogu przedstawiamy trzy sugestie, które mają pomóc w odchudzeniu łańcucha przenośnika i zmniejszeniu częstotliwości planowanych i nieplanowanych przestojów.
Wymiana łańcucha na łańcuch spawany z trzpieniem i tuleją oznacza, że można zmniejszyć rozmiar łańcucha dokładnie do tego samego zastosowania.
Na przykład wymiana łańcucha M315A160 na łańcuch zgrzewany M224A160 z trzpieniem i tuleją nie tylko zajmuje znacznie mniej miejsca, ale również zmniejsza całkowitą wagę łańcucha o 30%.
Łańcuch przenośnika sworzniowego i tulejowego M315 oferuje również zwiększoną siłę zrywającą 440-470kN, co stawia go znacznie powyżej normy ISO 315kN. Podobnie, zastąpienie FV250A160 przez FV180A160 spowoduje, że łańcuch będzie lżejszy o 40%.
Pomogliśmy wielu naszym klientom zmniejszyć wagę ich lotów (lub zgarniaków) nawet o 40%.
Rozwiązanie? Poprzez zastąpienie ich standardowych cięższych lotów stalowych lotami drewnianymi INNO.
Loty INNO wykonane są ze specjalnie przetworzonego, wielowarstwowego buku, który jest lekki, łatwy w montażu i bardziej odporny na zużycie.
Po zmontowaniu, drewniane loty INNO ważą zaledwie jedną dziesiątą wagi tradycyjnych stalowych zgarniaczy, a jednocześnie oferują taką samą wytrzymałość.
Są one dostępne w trzech różnych wariantach wytrzymałości (INNO 100, INNO 500 i INNO 1000), w zależności od zastosowania i rodzaju transportowanych materiałów.
Na przykład INNO 1000 idealnie nadaje się do transportu materiałów o wyższej zawartości wody, ponieważ ma znacznie niższy współczynnik absorpcji wilgoci.
Zmniejszenie masy kół zębatych oznacza, że do napędzania systemu potrzeba mniej energii - co daje korzyść w postaci oszczędności kosztów w ciągu dnia.
Zauważalne jest również mniejsze zużycie całego systemu, a także zmniejszenie kosztów konserwacji.
Nieplanowane przestoje to problem, który każdego roku kosztuje branżę transportową miliony funtów z powodu dodatkowych kosztów towarów i strat w produkcji.
Pomaganie przenośnikom w przenoszeniu nieco "nadmiaru masy" może przynieść wymierne i wymierne korzyści dla kieszeni firmy.
© Copyright kahipolska.pl. All Rights Reserved.