Najnowsze wiadomości

8 grudnia 2024 10:18

12 Pytania, które należy zadać przed wyborem warsztatu samochodowego



Jeśli aktywnie poszukujesz nowego warsztatu samochodowego do pracy nad swoim samochodem, oto 12 pytań, które powinieneś zadać:

Pytania, które należy zadać

  1. Jakie samochody serwisujecie i naprawiacie? Czasami to oczywiste pytania, które są pomijane. Musisz się upewnić, że rozważany przez Ciebie warsztat samochodowy ma doświadczenie w serwisowaniu Twojego pojazdu.
  2. Czy twoi technicy mają certyfikat ASE? Certyfikaty są ważne. Pokazują one, że mechanicy pracujący nad Twoim samochodem mają odpowiedni poziom wiedzy.
  3. Czy twoi technicy samochodowi są przeszkoleni do pracy nad moją marką samochodu? Wszystkie samochody nie są równe. Upewnij się, że sklep ma techników, którzy znają Twój konkretny pojazd.
  4. Jaka jest twoja gwarancja? Upewnij się, że praca wykonywana na twoim samochodzie jest gwarantowana na wypadek, gdyby coś poszło nie tak. Zrozum, co obejmuje gwarancja. Gwarancja jest zazwyczaj udzielana na określony okres czasu lub przebiegu, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
  5. Czy masz bezpłatny serwis wahadłowy? Nie zakładaj, że sklep samochodowy zapewnia bezpłatny transport. Niektórzy nie. Najlepiej jest poprosić, abyś upewnił się, że będziesz w stanie dotrzeć do miejsca, do którego musisz się udać w trakcie serwisowania Twojego samochodu.
  6. Jaka jest twoja stawka godzinowa? Proszę znać stawkę za robociznę przed czasem. Zapewni to dodatkową perspektywę w ocenie kosztów obsługi. Dodatkowo, niekoniecznie chcesz mieć najniższą stawkę za robociznę. Stawka za robociznę, która jest na poziomie lub powyżej średniej dla danego obszaru, gwarantuje, że sklep może zatrzymać wysoko wydajny personel.
  7. Czy prowadzisz ewidencję napraw i serwisów wykonywanych na moim samochodzie? Jeśli chcesz nawiązać relację ze sklepem samochodowym, będziesz chciał współpracować ze sklepem, który prowadzi dokładną dokumentację serwisową i na jej podstawie wydaje zalecenia dotyczące serwisu.
  8. Czy muszę się umówić na wizytę i czy mogę poczekać na wykonanie usługi? Dowiedz się z wyprzedzeniem, czy chcesz się umówić na wizytę, abyś nie odbywał niepotrzebnych podróży. Dodatkowo, jeśli planujesz czekać na wykonanie usługi, musisz się dowiedzieć, czy sklep samochodowy ma obszar, w którym klienci mogą czekać.
  9. Czy oprowadzisz mnie po swoim obiekcie? Dostawcy usług samochodowych powinni być otwarci, aby umożliwić Ci zwiedzanie ich obiektów.  Przejrzystość jest ważna, jeśli kierownictwo nie chce Cię oprowadzać, poszukaj innego sklepu.  Kiedy już będziesz miał okazję rozejrzeć się po obiekcie, poszukaj czystości, bezpiecznych praktyk i porządku.
  10. Jak długo jesteś w biznesie i zdobyłeś jakieś nagrody? Nagrody i uznanie społeczności mogą być kolejną formą zapewnienia wysokiej jakości usług.
  11. Czy masz listę tego, co sprawdzasz na wykonywanych przez siebie usługach? Dobre warsztaty samochodowe powinny mieć listę przedmiotów, które są sprawdzane w ramach wykonywanych usług.
  12. Co się stanie, jeśli będę miał nagły wypadek, a Ty będziesz zamknięty? BA Auto Care oferuje awaryjną infolinię dla naszych klientów w nagłych wypadkach. Dowiedz się, jakie usługi poza godzinami pracy świadczy dany sklep.